Google remarketing
| Članek je bil prebran 2.880 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Remarketing oziroma ponovno trženje je na področju oglaševanja prava inovacija. Pri tem gre za storitev, ki oglaševalcu omogoča prikazovanje oglasov izključno tistim uporabnikom, ki so že obiskali vašo spletno mesto in so s tem izkazali interes za vašo ponudbo.

Brazilski googleGoogle remarketing deluje v sklopu Googlovega prikaznega omrežja in omogoča prikazovanje slikovnih ter tekstovnih oglasov. Remarketing je izjemno koristen pri pridobivanju takšnih uporabnikov, ki so nekoč vašo spletno stran že obiskali, po njej brskali, a se na koncu niso odločili za izvedbo samega spletnega nakupa. Remarketing je namenjen zato, da takšne uporabnike prepriča, da se ponovno vrnejo na vašo stran in vendarle opravijo nakup. Gre za ponovni nagovor vseh tistih, ki so torej z obiskom vašega spletnega mesta že izkazali interes za vašo ponudbo. Google remarketing torej pomeni doseganje vseh potencialnih kupcev, medtem ko oni pregledujejo druge spletne strani. To, kar nekoga dela za potencialno stranko ali kupca je, da so enkrat pred tem že obiskali ali brskali po vaši spletni strani. Remarketing deluje tako, da najprej na svoje spletno mesto vstavimo delček HTML kode – naloga te je, da zazna in beleži, kdo je že obiskal vašo spletno stran. Oblikuje se seznam obiskovalcev, katerim se nato, med brskanjem po drugih spletnih mestih, prikazuje oglas s točno določenim sporočilom, namenjenim prav njim. Google remarketing je namenjen za vse tiste, ki želijo povečati krog kupcev ali pa povečati število pridobljenih kontaktov.

Remarketing pomaga izboljšati ROI oziroma povrnitev naložbe/investicije. Poleg tega omogoča remarketing veliko prepoznavnost določenega podjetja oziroma neke blagovne znamke. Danes remarketing v oglaševanju že postaja prava stalnica.

© 19. 04. 2024 - Inti.si.